Najczęściej zadawane pytania
Lista firm handlowych, które prowadzą sprzedaż produktów Koło publikowana jest w zakładce Dystrybutorzy na stronie geberit.pl
Cennik produktów Koło znajduje się w zakładce Centrum Pobrania, a także przy każdym produkcie w Katalogu Produktów Koło
Cała dokumentacja dotycząca produktów znajduje w Katalogu Produktów Koło pod kazdym produktem.
Pliki 3D do każdego produktu znajdują się w Katalogu Produktów Koło pod każdym konkretnym produktem
W kwietniu 2023 roku część produktów ceramicznych marki Koło została przeniesiona do marki Geberit - w tym produkty dla osób straszych i osób z niepełnosprawdnością. Oznacza to, że marka Koło nie oferuje takich produktów ceramicznych jednak można je znalźć w ofercie marki Geberit. Zostały one specjalnie przystosowane do tego by zapewnić bezpieczeństwo i funkcjonalność wnętrza.
W ofercie Koło pozostały nadal produkty marki Lehnen, czyli poręcze, uchwyty ze stali nierdzewnej oraz siedziska.
Są to umywalki i miski ustępowe, które wymiarami i kształtem ułatwiają swobodne korzystanie z urządzeń osobom z niepełnosprawnością, w tym osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.
Od kwietnia 2023 część produktów ceramiczych Koło została przeniesiona pod markę Geberit - w tym produkty dla dzieci. Produktu dla dzieci można znaleźć teraz w serii Geberit Bambini. Można znaleźć w niej niewielkie umywalki oraz małe miski ustępowe z kolorowymi deskami zostały zaprojektowane tak, aby dzieci mogły z nich swobodnie korzystać. Umywalka zamontowana na odpowiednim, dostosowanym do wzrostu dziecka poziomie, umożliwia wygodne, samodzielne umycie rączek.
Zapewniamy dostępność części zamiennych przez 10 lat od wycofania produktu ze sprzedaży.
Zapraszamy na podstronę dotyczącą części zamiennych, aby dowiedzieć się gdzie i jak można je zamówić.
Wszelkie informację dotyczące okresu gwarancji na poszczególne produkty marki Koło i Geberit znajdują się w zakładce Warunki Gwarancji
Reklamację na produkt można złożyć:
- w miejscu zakupu produktu,
- za pośrednictwem formularza on-line
- za pośrednictwem Autoryzowanych Serwisów Geberit
Zgodnie z polskim prawem mamy 14 dni na rozpatrzenie każdej reklamacji.
Samodzielna naprawa jest jak najbardziej możliwa, jednak należy liczyć się z tym, o ile nie jest ingerencją w produkt i nie powoduje jego uszkodzenia. W przypadku wątpliwości zachęcamy do wcześniejszego kontaktu z nami telefonicznie lub przez formularz kontaktowy.