Międzynarodowa Grupa Geberit jest europejskim liderem technologii sanitarnej. Koncern Geberit utrzymuje silną pozycję na większości europejskich rynków lokalnych, oferując unikalne wartości dodane w sektorze systemów sanitarnych i ceramiki łazienkowej.
Produkcja jest prowadzona w 35 fabrykach, z czego 6 mieści się za oceanem. Siedziba główna koncernu znajduje się w miejscowości Rapperswil-Jona w Szwajcarii. Grupa Geberit uzyskuje sprzedaż netto na poziomie 2,6 miliarda franków szwajcarskich, zatrudniając 12 000 pracowników w ponad 40 krajach. Akcje Geberit są notowane na giełdzie SIX Swiss Exchange. Od 2012 r. akcje Geberit wchodzą w skład SMI (Swiss Market Index).
Dowiedz się więcej na www.geberit.com
Woda to nasz żywioł
Okres gwarancji wynosi:
dla stelaża Technic GT
dla stelaża Slim2:
dla pozostałych stelaży:
W okresie gwarancyjnym gwarant bezpłatnie naprawi wyrób lub wymieni go na nowy. W razie niemożności wykonania tych obowiązków, nabywcy przysługuje uprawnienie do obniżenia ceny wyrobu (w takiej proporcji w jakiej wartość wyrobu z wadą pozostaje do wartości wyrobu bez wady) lub do zwrotu zapłaconej ceny (za zwrotem wadliwego wyrobu). Wymienione lub zwrócone wyroby i ich części przechodzą na własność gwaranta.
Warunki gwarancji :
Gwarancja obejmuje:
W każdym przypadku gwarancji nie podlegają:
Części, które w czasie eksploatacji muszą być poddawane konserwacji, są objęte gwarancją tylko wtedy, gdy odpowiednie czynności konserwacyjne zostały wykonane.
Przed montażem wyrób powinien być sprawdzony. W przypadku zauważenia jakichkolwiek wad lub niekompletności części składowych wyrób nie powinien być montowany, pod rygorem utraty gwarancji.
Złożenie reklamacji:
Gwarant ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej złożenia. W razie uwzględniania reklamacji, wyrób zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy w terminie 14 dni od daty, w której reklamacja została uwzględniona. Powyższy termin może zostać przedłużony maksymalnie do 30 dni w przypadku konieczności zamówienia części zamiennych, o czym Reklamujący zostanie poinformowany.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową sprzedaży.
Okres pogwarancyjny: Po upływie okresu gwarancyjnego polecamy korzystanie z usług Autoryzowanych Serwisów Geberit. Naprawy pogwarancyjne są odpłatne.
Pobierz pełną wersję Warunków Gwarancji (pdf) dla produktów marki KOŁO.