NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Kategoria:

  • Gdzie można kupić produkty KOŁO?

    Lista firm handlowych, które prowadzą sprzedaż produktów Koło publikowana jest na stronie: http://www.kolo.com.pl/gdzie-kupic/

  • Gdzie mogę obejrzeć produkty firmy Koło?

    Zachęcamy do odwiedzenia naszego salonu w Warszawie i Krakowie.

    Salon Warszawa
    ul. Postępu 1
    02-676 Warszawa

    Salon Kraków
    ul. Handlowców 13
    32-085 Modlniczka k/Krakowa

    Pełna lista naszych dystrybutorów dostępna jest na stronie: http://www.kolo.com.pl/gdzie-kupic/

  • Gdzie znajdę cennik produktów Koło?

  • Gdzie znajdę katalog produktów Koło?

  • Gdzie znajdę instrukcje montażu produktów Koło?

    http://www.kolo.com.pl/inwestycje-kolo/pliki-do-pobrania/

    A także pod każdym produktem w kategorii „Dokumenty do pobrania”

  • Gdzie znajdę pliki 3D produktów Koło?

    http://www.kolo.com.pl/inwestycje-kolo/pliki-do-pobrania/

    A także pod każdym produktem w kategorii „Dokumenty do pobrania”

  • Czy można kompletować w jednej łazience produkty różnych serii?

    Produkty w ramach jednej serii komponujemy tak, aby aranżacja była spójna pod względem stylu i wzornictwa. Można jednak kompletować produkty różnych serii, zgodnie z własnymi preferencjami. Kolor bieli jest ten sam w ramach całej oferty produktów KOŁO.

  • Czy odcień bieli produktów ceramicznych Koło jest zbieżny z odcieniem innych producentów?

    Każdy producent urządzeń ceramicznych ma swoją indywidualną kolorystykę. Produkty różnych producentów mają co do zasady inny odcień bieli.

  • Czy w ofercie Koło znajdę produkty dla osób starszych i z niepełnosprawnością?

    Posiadamy w ofercie produkty przystosowane dla osób starszych i osób z niepełnosprawnością. Zostały one specjalnie przystosowane do tego by zapewnić bezpieczeństwo i funkcjonalność wnętrza.

    Są to umywalki i miski ustępowe, które wymiarami i kształtem ułatwiają swobodne korzystanie z urządzeń osobom z niepełnosprawnością, w tym osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.

    Oferujemy również rozmaite modele poręczy i uchwytów wspierających, wykonanych ze stali nierdzewnej.

    Pełna oferta produktów dla osób starszych i niepełnosprawnych. 

    Zachęcamy do przeczytania tekstu "Łazienka dla niepełnosprawnych" 

  • Czy w ofercie Koło znajdę produkty dla dzieci, przedszkoli?

    Koło pamięta o dzieciach. NOVA PRO JUNIOR to seria ceramiki łazienkowej dedykowana dla najmłodszych. Niewielka umywalka oraz mała miska ustępowa z kolorową deską zostały zaprojektowane tak, aby dzieci mogły z nich swobodnie korzystać. Umywalka zamontowana na odpowiednim, dostosowanym do wzrostu dziecka poziomie, umożliwia wygodne, samodzielne umycie rączek.

    Pełna oferta produktów dostępna jest na stronie.

  • Czy w ofercie Koło znajdę jakieś rozwiązania do małej łazienki?

    100% funkcjonalności nawet niewielkiej przestrzeni zapewni odpowiedni dobór i rozmieszczenie produktów. W ofercie KOŁO dostępne są produkty stworzone z myślą o mniejszych łazienkach, pozwalające na optymalne wykorzystanie przestrzeni, np. umywalki i miski ustępowe do montażu w narożniku, czy produkty o mniejszych gabarytach, lecz równie funkcjonalne i nowoczesne np. NOVA PRO PICO, STYLE lub REKORD.

    Wiele praktycznych porad można znaleźć w zakładce "Aranżacja łazienki".

  • Rimfree – na czym polega to rozwiązanie?

    Rimfree to innowacyjne rozwiązanie ułatwiające utrzymanie czystości toalety. Miski typu Rimfree nie posiadają wewnętrznego kołnierza czy rantu, pod którym mogłyby osadzać się bakterie i brud. Dzięki temu łatwo jest je umyć, bez użycia silnych, szkodliwych dla środowiska detergentów. Miska bez kołnierza posiada opatentowany system spłukujący, który precyzyjnie rozprowadza wodę opłukując muszlę.

    Sposób działania misek WC typu Rimfree zobaczyć można na filmie.

  • Co to jest i jak działa system Smart Fresh?

    System Smart Fresh to innowacyjny system odświeżający, dzięki któremu toaleta pozostaje świeża i czysta. Wystarczy umieścić specjalny wkład odświeżający w aplikatorze, znajdującym się w spłuczce stelaża podtynkowego. W system Smart Fresh wyposażony został stelaż TECHNIC GT.  Lista stelaży TECHNIC GT znajduje się tutaj.

  • Czy wanna akrylowa to dobry wybór?

    Wanny i brodziki akrylowe Koło wykonane są z najwyższej jakości akrylu sanitarnego, który zapewnia gładkość powierzchni, trwały połysk oraz odporność na niekorzystne działanie gorącej i zimnej wody. W wannach akrylowych dłużej utrzymuje się stała temperatura kąpieli, a wanna jest miła i ciepła w dotyku. Wanny akrylowe są odporne na zarysowania ponadto w razie uszkodzenia można je naprawić zestawem naprawczym. Powierzchnia akrylowa łatwo poddaje się zabiegom czyszczącym.

  • Jakimi środkami można czyścić ceramikę sanitarną?

    Do codziennej pielęgnacji ceramiki łazienkowej należy stosować delikatne środki czystości. Najlepiej, jeżeli będą w postaci płynu lub żelu. Tym samym nie należy używać środków w postaci proszku lub mleczka, ponieważ mogą one powodować zarysowania na powierzchni produktów. Okresowo (w zależności od potrzeb) można stosować tzw. odkamieniacze.

  • Czym najlepiej czyścić produkty z powłoką Reflex Koło?

    W celu zapewnienia czystości produktów ceramicznych i szklanych z powłoką Reflex należy używać delikatnych środków myjących, w postaci płynu lub żelu i miękkiej szmatki. Należy unikać środków w postaci proszku i mleczka, ponieważ mogą rysować powierzchnię. Okresowo można stosować środki odkamieniające.

  • Gdzie można znaleźć certyfikaty do waszych produktów?

    Niezbędne certyfikaty zamieszczone są na stronie z opisem wybranego produktu w zakładce „Certyfikaty”.

    Można również skorzystać ze strony "Pliki do podbrania" i wybrać grupę „Certyfikaty”.

  • Gdzie znajdę wymiary produktów i instrukcje montażu?

    Rysunki techniczne produktów oraz instrukcje montażu znaleźć można na stronie wybranego produktu w zakładce „Rysunki techniczne”.

    Można również skorzystać ze strony "Pliki do pobrania" i wybrać odpowiednią grupę plików do pobrania.

  • Czy mogę skorzystać z usług instalatora przy montażu lub wymiany produktu i gdzie znaleźć kontakt?

    Usługi związane z montażem mogą wykonać nasze Autoryzowane Zakłady Serwisowe.

  • Jak dobrać właściwy przycisk do stelaża i czy mogę wybrać przycisk innej serii?

    Do każdego stelaża dopasowane są odpowiednie przyciski spłukujące. Decydując się na wymianę przycisku lub zakup nowego stelaża należy wybrać jeden z przycisków rekomendowanych dla danego modelu stelaża. Nie wszystkie przyciski można stosować zamiennie.

  • Czy można zmienić spłukiwanie na oszczędne 4/2 l w spłuczkach podtynkowych Koło?

    W stelażach Technic GT oraz SLIM2 istnieje możliwość ustawienia oszczędnego spłukiwania 4/2 l. Fabrycznie zawór spłukujący ustawiony jest na spłukiwanie 6/3 l, przed montażem należy przestawić zgodnie z oznaczeniem spłukiwanie na 4/2 l.
    Do stelaży Technic GT oraz SLIM2 rekomendujemy dobór przystosowanych do oszczędnego systemu spłukiwania misek: TRAFFIC, STYLE, NOVA PRO, NOVA PRO PREMIUM oraz MODO.

  • Co zrobić w przypadku awarii stelaża zabudowanego w ścianie?

    We wszystkich stelażach dostępnych w ofercie Koło istnieje możliwość wymiany armatury przez tzw. otwór rewizyjny. Po zdjęciu przycisku spłukującego mamy dostęp do zaworu spustowego i napełniającego. W każdej chwili można je wyjąć i oczyścić, a w razie potrzeby wymienić na nowe.

  • Czy stelaż można przykręcić do ściany z płyty gips-kartonowej?

    Stelaż podtynkowy do zabudowy lekkiej należy montować do ściany twardej. Montaż do ściany z gips-kartonu możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym wzmocnieniu zabudowy np. konstrukcją z metalowych profili.

  • Jak należy kompletować brodziki i kabiny?

    Aktualnie wszystkie kabiny prysznicowe i brodziki półokrągłe Koło mają taki sam promień gięcia. Dla wymiaru 80x80 cm wynosi  R=450 a dla 90x90 cm R=550. Można zatem dowolnie kompletować produkty wybierając odpowiedni wymiar. Proponujemy do wysokich kabin kompletować brodziki niskie, do kabin niższych brodziki średniej wysokości lub głębokie

  • Jaka jest grubość szkła w kabinach Koło?

    Grubość szkła w poszczególnych modelach kabin wynosi odpowiednio:

    • 6 mm dla serii GEO 6
    • 5 mm dla szkła giętego w serii REKORD
    • 4 mm dla elementów stałych i drzwi prostych w serii REKORD  

  • Nie mam dowodu zakupu – jak rozpoznać jaką kabinę prysznicową posiadam?

    Wszystkie kabiny prysznicowe KOŁO z aktualnej oferty mają oznaczenie w postaci naklejki umieszczonej wewnątrz kabiny. Naklejka z numerem katalogowym (oznaczenie PIN) umieszczana jest przy zawiasach lub na profilu pionowym.

  • Czy można zamontować kabinę prysznicową bezpośrednio na płytkach?

    Jeżeli nie ma możliwości zastosowania brodzika można kabinę prysznicową zamontować bezpośrednio na płytkach. Trzeba wtedy zapewnić odpowiednio wydajny odpływ np. liniowy. Bardzo ważne jest też uszczelnienie połączenia kabiny z płytkami. Profil progowy lub szklane elementy kabiny uszczelnia się silikonem sanitarnym.

  • Jak mogę naprawić uszkodzony produkt akrylowy?

    Wykonanie naprawy jest możliwe przez Autoryzowany Zakład Serwisowy.

  • Jakie obciążenie wytrzymuje miska wisząca, czy jest to bezpieczne?

    Prawidłowo zamontowana miska wisząca wytrzyma obciążenie nawet do 400 kg. Wybór miski wiszącej to duże ułatwienie w utrzymaniu czystości wokół niej. Jest to też rozwiązanie nowoczesne i bardzo estetyczne, wszystkie elementy przyłączeniowe są zabudowane

  • Co zrobić w przypadku awarii spłuczki ceramicznej?

    Zawór spustowy i napełniający można oczyścić pod bieżącą wodą z osadów, które gromadzą się w spłuczce.  Zalecamy by co jakiś czas przeprowadzić takie czynności konserwacyjne.
    Armatura w spłuczkach objęta jest 2-letnią gwarancją, jeżeli nie minęły 2 lata od daty zakupu zapraszamy do kontaktu z naszym Centrum Serwisowym.  Armaturę można też w każdej chwili wymienić na nową. 
    Warunki gwarancji można sprawdzić tutaj

  • Ile wynosi dopuszczalna nośność i obciążenie produktów dedykowanych dla osób z niepełnosprawnością?

    Prawidłowo zamontowane urządzenia wytrzymują obciążenie: 150 kg w przypadku umywalki, miska wisząca - 400 kg, poręcze i uchwyty LEHENEN, w zależności od serii, 100-150 kg.

  • Czy każdą umywalkę można postawić na blacie?

    Na blacie można zamontować przeznaczone do takiego montażu umywalki: TWINS, TRAFFIC, MODO, VARIFORM. Ta ostatnia grupa umywalek jest dookoła szkliwiona i od spodu szlifowana tak, by łatwo było je postawić na blacie. W przypadku pozostałych umywalek (z przeznaczeniem montażu do ściany) należy umywalkę dosunąć do ściany i dostosować blat do powierzchni szkliwionej od spodu

  • Jaką wytrzymałość ma deska sedesowa? Czy można siadać/stawać na klapie?

    Do obciążenia w desce sedesowej przystosowane jest tylko siedzisko. Na pokrywie deski nie wolno stawać ani siadać.

  • Na jakiej wysokości zamontować umywalkę, miskę i bidet?

    Standardowa wysokość miski i bidetu to ok. 40 cm. W przypadku gdy mają z nich korzystać wyższe osoby, można tę wysokość zwiększyć o kilka centymetrów. Wysokość montażu umywalki to 75-80 cm, jednak nowsze zalecenia normy europejskiej wskazują na wysokość 85-90 cm. W przypadku dzieci wysokość montażu urządzeń będzie różniła się od wieku dziecka - seria NOVA PRO JUNIOR została stworzona z myślą o takich potrzebach. Miska o wysokości 33 cm to rozwiązanie idealnie przystosowane do potrzeb najmłodszych. Wysokość montażu umywalki należy dostosować do wieku dziecka, jest to odpowiednio:

    • dla 3-4 lat – 50 cm,
    • dla 4-5 lat – 60 cm,
    • dla 5-6 lat – 65 cm,
    • dla 6-7 lat – 75 cm.

  • Czy każdy pisuar Koło montuje się na stelażu?

    Pisuary można zamontować na stelażu lub bezpośrednio do ściany. Wyjątek stanowi pisuar NOVA PRO PICO, który montuje się na dołączonym zestawie montażowym, bezpośrednio do ściany. Tego  pisuaru nie można zamontować na stelażu podtynkowym.

  • Czy przy montażu umywalki z szafką, umywalka może tylko leżeć na szafce?

    Umywalkę należy zamontować na śrubach do ściany. Szafka montowana jest niezależnie od umywalki, zgodnie z dołączoną instrukcją montażu. Wyjątkiem są umywalki w zestawach meblowych Nova Pro Premium, montowane wyłącznie na szafce.

  • Czy muszę dokupić nóżki do szafek łazienkowych wiszących?

    Do szafek podumywalkowych wiszących nogi nie muszą być montowane, kompletuje się je opcjonalnie.

  • Czy poszczególne serie mebli Koło są ze sobą zgodne?

    Meble łazienkowe projektowane są tak, by w ramach serii tworzyć kompletną koncepcję łazienki w połączeniu z urządzeniami ceramicznymi. Szafki podumywalkowe dopasowane są odpowiednio wymiarami i kształtem do umywalek. Proponujemy kompletować meble w ramach jednej serii, po to by szafki podumywalkowe i boczne wykonane były z tych samych materiałów, w idealnie dobranych kolorach.

  • Czy meble Koło są wilgocioodporne?

    Meble Koło wykonane są z materiałów, które doskonale sprawdzają się w panujących w łazience warunkach podwyższonej wilgotności. Szczególnie odporne na wilgoć, dzięki zastosowaniu mebli z płyty wilgocioodpornej, są serie NOVA PRO PREMIUM,  NOVA PRO, TRAFFIC, MODO, TWINS.

  • Czy są dostępne części zamienne i jak można je nabyć?

    Zapewniamy dostępność części zamiennych przez 10 lat od wycofania produktu ze sprzedaży. Zamówienie można złożyć za pośrednictwem dowolnego sklepu z wyposażeniem do łazienek, który jest dystrybutorem produktów marki KOŁO - listę dystrybutorów nasz produktów można znaleźć w zakładce Gdzie kupić. Zamówieni na części zamienne można również złożyć za pośrednictwem naszych Autoryzowanych Zakładów Serwisowych.

  • Czy są dostępne części do wanien z hydromasażem i jak można je nabyć?

    Części zamienne do wanien z hydromasażem nabyć można za pośrednictwem Autoryzowanych Zakładów Serwisowych. Kontakt znaleźć można na stronie: http://www.kolo.com.pl/wsparcie-techniczne/autoryzowane-zaklady-serwisowe/

  • Jaki jest okres gwarancji na produkty Koło?

    W zależności od produktów obowiązuje inny czas gwarancji:
    7 lat – dla produktów ceramicznych,
    7 lat – dla produktów akrylowych,
    2 lata – dla kabin prysznicowych, drzwi wnękowych, parawanów i ścianek bocznych i parawanów nawannowych,
    2 lata – dla elementów nie ceramicznych w miskach WC, spłuczkach oraz kompaktach,
    2 lata – dla wyrobów nie ceramicznych, takich jak poręcze i inne produkty stalowe,
    2 lata – dla mebli (szafki, lustra i akcesoria meblowe),
    10 lat – na ramę stelaża Technic GT, na zbiornik spłuczki, na zawór napełniający, mechanizm spustowy oraz pozostałe elementy gumowe i przyłączeniowe dla tego stelaża,
    2 lata na przycisk spłukujący,
    10 lat na ramę stelaża Slim2,
    5 lat na zbiornik spłuczki dla tego stelaża,
    2 lata na zawór napełniający, mechanizm spustowy, przycisk spłukujący i pozostałe elementy gumowe i przyłączeniowe dla tego stelaża i pozostałych.

    Po więcej informacji zapraszamy na stronę https://www.kolo.com.pl/wsparcie-techniczne/gwarancja/.

     

  • W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?

    Reklamację na produkt można złożyć:

  • Czy elementy kabin takie jak uszczelki, suwaki, zawieszki, zawiasy podlegają reklamacji?

    Części ulegające zużyciu (np. ruchome uszczelki, elementy ślizgowe itp.) nie są objęte gwarancją.

    Szczegółowe warunki gwarancji zamieszczone są na karcie gwarancyjnej. Dokument można rónież pobrać ze strony Dokumenty do pobrania wybierając pozostałe dokumenty.

  • Gdzie mogę uzyskać odpowiedzi na moje pytania związane z produktami KOŁO?

    Odpowiedzi na pytania na temat produktów KOŁO i Geberit udzielamy telefonicznie pod numerem +48 801 17 17 17 i + 48 63 26 18 701 w godzinach 9:00-15:00. Zapraszamy również na stronę:  https://www.kolo.com.pl/produkty/

  • Czy Koło i Geberit to jedna Firma?

    Tak, marki KOŁO i Geberit mają jednego właściciela – jest nim Grupa Geberit z siedzibą w Szwajcarii. Marki te są połączone od 2015 roku, kiedy Grupa Geberit kupiła wszystkie marki wchodzące w skład firmy Sanitec. Firma,posiada dwie strony internetowe www.kolo.com.pl i www.geberit.pl

  • Jak sprawdzić jaki produkt posiadam?

    W przypadku weryfikacji danego produktu lub doboru części prosimy o przesłanie zdjęcia posiadanego produktu w formie elektronicznej na adres geberit.pl@geberit.com postaramy się możliwie najszybciej dopasować rozwiązanie.

  • Jestem architektem chce nawiązać współpracę. Z kim się skontaktować?

    Zachęcamy do kontaktu z naszymi doradcami z działu Salony i Architekci. Listę doradców, z podziałem na regiony Polski można znaleźć na stronie https://www.kolo.com.pl/kontakt/kontakt/

  • Jestem inwestorem, buduję/projektuję budynek użyteczności publicznej chce nawiązać współpracę. Z kim się skontaktować?

    Zachęcamy do kontaktu z naszymi doradcami z działu Projekty i Technologie. Listę doradców, z podziałem na regiony Polski można znaleźć na stronie https://www.kolo.com.pl/kontakt/kontakt/

  • Jak zamontować deskę sedesową/ jak wymienić deskę sedesową?

    W zależności od rodzaju deski montaż będzie wyglądał inaczej. Deski z zawiasami instalowanymi od dołu są wyposażone w specjalne mocowanie, umieszczane w otworach montażowych miski WC. Dokręca się go od dołu dołączonymi do zestawu nakrętkami. W przypadku desek z zawiasami instalowanymi od góry, w otworach montażowych umieszcza się dokręcane kołki rozporowe lub elementy montażowe z blaszką zapierającą, którą przekłada się przez otwór ceramiczny. Po zamocowaniu trzpieni montażowych nakłada się deskę i zawias po czym kontruje się całość imbusem. W podobny sposób montuje się deski Click2Clean, nie ma tylko konieczności kontrowania zawiasu. Do każdej deski dołączona jest szczegółowa instrukcja montażu pokazująca krok po kroku jak poprawnie zamontować deskę.

  • Jak dobrać deskę sedesową?

    Deski zawsze są dopasowane kształtem i wymiarami do określonych misek WC. Zachęcamy do przyjrzenia się sekcji „Produkty do kompletowania” na stronach naszych produktów oraz zaczerpnięcia informacji z opisów produktów.

  • Czy mogę znaleźć gdzieś informacje na temat remontu łazienki?

    Planowanie remontu łazienki, jej przebudowy lub stworzenie jej od początku wiąże się z wieloma dylematami – od planistycznych, przez te związane z odpowiednimi produktami aż po estetyczne. Aby zapewnić wsparcie w tym przedsięwzięciu, zachęcamy do zapoznania się z naszymi poradami dotyczącymi wystroju i wyposażenia łazienki: https://www.kolo.com.pl/aranzacja-lazienki/porady/ Zawarliśmy tam szereg wskazówek, ułatwiających wybór odpowiednich produktów a także planowania łazienek o zróżnicowanej charakterystyce – od niewielkich, po wyjątkowo przestronne.

  • Co to jest miska lejowa?

    Miska lejowa to rozwiązanie zastępujące dotychczas używane miski z półką. Dzięki niemu spłukiwanie nieczystości jest dużo łatwiejsze i szybsze, jednocześnie pozwala na eliminację większości nieprzyjemnych zapachów. Miski lejowe, ze względu na budowę swojego wnętrza, prezentują się także dużo bardziej estetycznie.

  • Co to jest przelew i jaka jest różnica między umywalką z przelewem i bez przelewu

    Przelew to charakterystyczny otwór w umywalkach, zlokalizowany w większości przypadków pod baterią umywalkową. Jest on połączony z otworem odpływowym i pełni funkcję zabezpieczenia w razie przepełnienia misy – nadmiar wody zostaje natychmiast odprowadzony. Bezpieczeństwo to najważniejsza zaleta tego typu umywalek. Te bez przelewu są jednak nieco bardziej higieniczne i łatwiejsze w utrzymaniu czystości, gdyż kanał przelewowy trudno wyczyścić i mogą osadzać się na nim zabrudzenia. 

  • Co to jest armatura?

    Armatura łazienkowa to szereg urządzeń zapewniających poprawne doprowadzenie i korzystanie z wody oraz jej odprowadzanie. Składają się na nią wszystkie zawory, złączki ale także baterie i odpływy. Świetnym przykładem armatury wśród produktów KOŁO są systemy spłukiwania wykorzystywane w naszych spłuczkach – zarówno tych w stelażach podtynkowych jak również w kompaktach WC.

  • Czym się różni odpływ poziomy od pionowego?

    Odpływ poziomy w miskach kompaktowych służy do łączenia się z rurą kanalizacyjną wyprowadzaną ze ściany, natomiast odpływ pionowy – z tą wyprowadzaną z podłogi. Przed wyborem kompaktu WC sprawdź, jaki rodzaj kanalizacji masz w swoim domu.

  • Z czego tworzy się ceramikę łazienkową?

    Ceramika łazienkowa jest wykonana z różnego rodzaju glin, minerałów i skał. Wśród tych ostatnich najważniejszą jest kaolin. Mieszanka z kaolinem jest wielokrotnie przesiewana w celu otrzymania najdrobniejszej struktury oraz mieszana z wodą. Następnie zostaje wtłoczona w gipsowe formy, gdzie nabiera kształtów. Po wyjęciu z form mamy już produkt ceramiczny, jednak wymaga on dalszej pracy. Zostaje on następnie odpowiednio wygładzony oraz otrzymuje potrzebne otwory. Później przewozi się takie surowe produkty do suszenia w wysokiej temperaturze, a po odparowaniu wody – szkliwi się je i wypala w piecu. 

  • Dlaczego macie Państwo w ofercie tylko wanny i brodziki akrylowe?

    Wanny i brodziki akrylowe wyróżniają się dużo lepszym utrzymaniem ciepła niż te wykonane ze stali, dzięki czemu pozwalają na dłuższe i przyjemniejsze kąpiele. Ich powierzchnia jest także przyjemniejsza w dotyku i w przeciwieństwie do swoich stalowych odpowiedników, jest cieplejsza. Są także tańsze, łatwiejsze w utrzymaniu i lżejsze, co sprawia, że ich transport i montaż jest dużo łatwiejszy

  • Gdzie znajdę wymiary produktów i instrukcje montażu?

    Rysunki techniczne produktów oraz instrukcje montażu znaleźć można na stronie wybranego produktu w zakładce „Rysunki techniczne”. Można również skorzystać ze strony "Pliki do pobrania" i wybrać odpowiednią grupę plików do pobrania.

  • Jak wyregulować spłukiwania w stelażu KOŁO 4/6 litra?

    Stelaże KOŁO wyróżniają się możliwością prostej i szybkiej zmiany ilości spłukiwanej wody. Dzięki temu możesz zaoszczędzić nawet 1/3 kosztów wody na każdym spłukaniu. Przykładem jest stelaż Technic GT. Regulować spłukiwanie można w nim samodzielnie i to w bardzo prosty sposób. Wystarczy otworzyć otwór rewizyjny w spłuczce, znajdujący się za przyciskiem spłukującym i wyjąć zawór spłukujący, poprzez delikatne odkręcenie go w stronę przeciwną do ruchu wskazówek zegara i wysunięcie w górę. W jego dolnej części znajduje się podziałka, przedstawiająca ilość spłukiwanej wody. Domyślnie jest ona ustawiona na 6 litrów. Przesunąć ją można wykorzystując otwór w spodzie zaworu – najlepiej wykorzystać do tego celu śrubokręt lub podobne narzędzie. Po wyregulowaniu ilości wody, należy umieścić zawór w spłuczce. Bardziej dokładne informacje znajdują się w instrukcji obsługi stelaża dołączonej do niego oraz na karcie produktu na naszej stronie internetowej.

  • Czy w ofercie Koło znajdę jakieś rozwiązania do małej łazienki?

    100% funkcjonalności nawet niewielkiej przestrzeni zapewni odpowiedni dobór i rozmieszczenie produktów. W ofercie KOŁO dostępne są produkty stworzone z myślą o mniejszych łazienkach, pozwalające na optymalne wykorzystanie przestrzeni, np. umywalki i miski ustępowe do montażu w narożniku, czy produkty o mniejszych gabarytach, lecz równie funkcjonalne i nowoczesne np. NOVA PRO PICO, STYLE lub REKORD. Wiele praktycznych wskazówek można znaleźć w zakładce "Porady".

  • Ile będę czekać na rozpatrzenie reklamacji?

    Zgodnie z polskim prawem mamy 14 dni na rozpatrzenie każdej reklamacji.

  • Utrzymanie higieny – jakich używać środków do czyszczenia produktów KOŁO?

    W przypadku produktów ceramicznych najlepszym wyborem będą łagodne chemiczne środki odkamieniające – środki ostre mogą uszkodzić powierzchnię produktu przez swoje właściwości ścierające. Dotyczy to również produktów akrylowych, takich jak wanny i brodziki. Proszki czyszczące mogą nieodwracalnie naruszyć strukturę akrylu. Warto pamiętać, że dobrym rozwiązaniem są zawsze środki czyszczące domowej roboty, takie jak ocet, pasta wykonana z sody oczyszczonej oraz sok z cytryny.  

  • Gdzie mogę kupić części zamienne?

    Zamówienie na części zamienne można złożyć w każdym sklepie z wyposażeniem łazienek, który jest dystrybutorem produktów KOŁO – zachęcamy do zapoznania się z listą dystrybutorów w zakładce Gdzie kupić https://www.kolo.com.pl/gdzie-kupic/. Zamówienie można również złożyć kontaktując się z jednym z naszych Autoryzowanych Zakładów Serwisowych https://www.kolo.com.pl/wsparcie-techniczne/autoryzowane-zaklady-serwisowe/.

  • Czy mogę sam sobie zamówić części zamienne?

    Jak najbardziej. Części dostępne są w Autoryzowanych Zakładach Serwisowych https://www.kolo.com.pl/wsparcie-techniczne/autoryzowane-zaklady-serwisowe/ oraz w sklepach będących dystrybutorami marki KOŁO https://www.kolo.com.pl/gdzie-kupic/.

  • Czy jeśli produkt jest na gwarancji mogę sam dokonać naprawy?

    Samodzielna naprawa jest jak najbardziej możliwa, jednak należy liczyć się z tym, o ile nie jest ingerencją w produkt i nie powoduje jego uszkodzenia.  W przypadku wątpliwości zachęcamy do wcześniejszego kontaktu z nami telefonicznie lub przez formularz kontaktowy.