Międzynarodowa Grupa Geberit jest europejskim liderem technologii sanitarnej. Koncern Geberit utrzymuje silną pozycję na większości europejskich rynków lokalnych, oferując unikalne wartości dodane w sektorze systemów sanitarnych i ceramiki łazienkowej.
Produkcja jest prowadzona w 35 fabrykach, z czego 6 mieści się za oceanem. Siedziba główna koncernu znajduje się w miejscowości Rapperswil-Jona w Szwajcarii. Grupa Geberit uzyskuje sprzedaż netto na poziomie 2,6 miliarda franków szwajcarskich, zatrudniając 12 000 pracowników w ponad 40 krajach. Akcje Geberit są notowane na giełdzie SIX Swiss Exchange. Od 2012 r. akcje Geberit wchodzą w skład SMI (Swiss Market Index).
Dowiedz się więcej na www.geberit.com
Woda to nasz żywioł
Oddajemy w Państwa ręce nowy katalog GEBERIT PUBLIC ze wszystkimi niezbędnymi materiałami do projektowania toalety publicznej i nowocześnie zaprojektowanymi kartami produktów zarówno marki GEBERIT jak i KOŁO.
Cały materiał składa się z trzech części:
ZIELONE BUDOWNICTWO
Projektując, wznosząc i użytkując zielone budynki, jednocześnie spełniamy nasze bieżące potrzeby, a także dbamy o to, aby następne pokolenia mogły w równej mierze zaspokoić swoje przyszłe potrzeby. To właśnie zrównoważone budownictwo jest tym kierunkiem, dzięki któremu Europa i świat są w stanie w znaczący sposób ograniczyć emisję CO2, zużycie nieodnawialnych zasobów, przyczynić się do poprawy jakości powietrza oraz sytuacji ekonomicznej, zdrowia i samopoczucia ludzi.
NOWOCZESNE WZORNICTWO
W ostatnich latach słowo „design” zrobiło prawdziwą karierę na stałe wchodząc do naszego codziennego języka. Na szczęście wraz z tym trendem zmienia się również nasze postrzeganie otoczenia i oczekiwania związane z jego kształtowaniem. Zarówno w dużej skali, jak w przypadku całych miast czy dzielnic, jak i w skali mikro, na poziomie pojedynczych przedmiotów użytkowych, możemy dostrzec coraz istotniejszą rolę dobrego projektu. W tym zeszycie mierzymy się z tematem specyficznej roli nowoczesnego wzornictwa w budynkach użyteczności publicznej.
BEZPIECZEŃSTWO I DOSTĘPNOŚĆ
Większość otaczających nas produktów i rozwiązań jest uniwersalna czyli akceptowalna przez ogół użytkowników. Jednak tam gdzie na pierwszym planie pojawiają się ergonomia, bezpieczeństwo czy też higiena, a co za tym idzie nasze zdrowie i dobre samopoczucie temat staje się bardziej wrażliwy. Jeśli dodatkowo użytkownicy mogą różnić się od siebie tak, jak osoba w podeszłym wieku różni się od przedszkolaka, należy zdecydowanie postawić na rozwiązania do zadań specjalnych.