Warunki gwarancji

Okres gwarancji wynosi:

  • dla wyrobów ceramicznych – 84 miesiące (7 lat)
  • dla stelaży podtynkowych w zależności od modelu:
    • dla stelaża Technic GT 120 miesięcy (10 lat) gwarancji na ramę stelaża, 120 miesięcy (10 lat)
      gwarancji na zbiornik spłuczki, 120 miesięcy (10 lat) gwarancji na zawór napełniający, mechanizm spustowy, na pozostałe elementy gumowe i przyłączeniowe, 24 miesiące (2 lata) na przycisk spłukujący;
    • dla stelaża Unit1: 120 miesięcy (10 lat) gwarancji na ramę stelaża, 60 miesięcy (5 lat) gwarancji na zbiornik spłuczki, zawór napełniający, mechanizm spustowy, przycisk spłukujący, 24 miesiące (2 lata) gwarancji na pozostałe elementy gumowe i przyłączeniowe;
    • dla stelaża Slim2: 120 miesięcy (10 lat) gwarancji na ramę stelaż, 60 miesięcy (5 lat) gwarancji na zbiornik spłuczki, 24 miesiące (2 lata)
      gwarancji na zawór napełniający, mechanizm spustowy, przycisk spłukujący, pozostałe elementy gumowe i przyłączeniowe. dla pozostałych stelaży:
      120 miesięcy (10 lat) gwarancji na ramę stelaża, 60 miesięcy (5 lat) gwarancji na zbiornik spłuczki, 24 miesiące (2 lata) gwarancji na zawór napełniający,
      mechanizm spustowy, przycisk spłukujący, pozostałe elementy gumowe i przyłączeniowe.
  • dla wyrobów akrylowych – 84 miesiące (7 lat)
  • dla powłoki AntiSlide – 24 miesiące (2 lata)
  • dla kabin prysznicowych, drzwi wnękowych i ścianek oraz parawanów nawannowych: 24-miesiące (2 lata)
  • dla elementów nieceramicznych w kompaktach, miskach WC i spłuczkach – 24 miesiące (2 lata)
  • dla wyrobow nieceramicznych tj. poręcze, produkty stalowe – 24 miesiące (2 lata).
  • dla mebli (szafki, lustra, akcesoria meblowe) – 24 miesiące (2 lata)
  • dla okuć (zawiasy, prowadnice) – dożywotnia gwarancja

W okresie gwarancyjnym gwarant bezpłatnie naprawi wyrób lub wymieni go na nowy. W razie niemożności wykonania tych obowiązków, nabywcy przysługuje
uprawnienie do obniżenia ceny wyrobu (w takiej proporcji w jakiej wartość wyrobu z wadą pozostaje do wartości wyrobu bez wady) lub do zwrotu zapłaconej
ceny (za zwrotem wadliwego wyrobu). Wymienione lub zwrócone wyroby i ich części przechodzą na własność gwaranta.

Gwarancja obejmuje:

  • dla wyrobów ceramicznych: zachowanie i powtarzalność barwy szkliwa, wymiarów w granicach tolerancji określonych normami oraz nie występowanie
    powierzchniowego pękania szkliwa
  • dla elementów nieceramicznych (m.in. deski sedesowe, zawory i uszczelki w spłuczkach ceramicznych): trwałość części mechanicznych oraz gumowych
    uszczelniających
  • dla wyrobów akrylowych: zachowanie i powtarzalność barwy płyty akrylowej, wymiary płyty akrylowej nie pojawienie się wad technologicznych na powierzchni akrylu, trwałość powłoki antypoślizgowej AntiSlide.
  • dla kabin prysznicowych, drzwi wnękowych i ścianek: trwałość szkła hartowanego, trwałość folii ScreenGuard, trwałość elementów metalowych,
    plastikowych, uchwytów, łączników, trwałość powłok lakierniczych i galwanicznych
  • dla mebli: wysoką jakość mebli bez wad konstrukcyjnych, zachowanie wymiarów w granicach tolerancji określonych normami, powtarzalności barwy i brak
    zmian struktury powierzchni; prawidłowe funkcjonowanie mebli, m.in. prawidłowe działanie zawiasów, prowadnic, ogranicznika wysuwu kosza, elementów
    elektrycznych
  • dla stelaży podtynkowych: trwałość elementów metalowych, plastikowych, gumowych, uchwytów, łączników, trwałość powłok lakierniczych i galwanicznych

W każdym przypadku gwarancji nie podlegają:

  • uszkodzenia nie wynikające z wady wyrobu, w szczególności uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w zawiązku z niewłaściwą eksploatacją
  • uszkodzenia wynikłe na skutek montażu niezgodnego z załączoną do wyrobu instrukcją lub sztuką budowlaną
  • ingerencje lub zmiany konstrukcyjne wyrobów dokonane przez osoby nieupoważnione przez gwaranta
  • uszkodzenia wynikłe na skutek osadzania się kamienia z wody lub niewłaściwej pielęgnacji,
  • uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego przechowywania lub konserwacji mebli, w tym długotrwałego bezpośredniego kontaktu z wodą
  • elementy eksploataycjne w oświetleniu mebli takie jak: świetlówki, halogeny itp.
  • części ulegające zużyciu (np. ruchome uszczelki, elementy ślizgowe itp.)
  • wyroby z wystaw ekspozycyjnych

Przed montażem wyrób powinien być sprawdzony. W przypadku zauważenia jakichkolwiek wad lub niekompletności części składowych
wyrób nie powinien być montowany, pod rygorem utraty gwarancji
.

Złożenie reklamacji:

  • podstawę do złożenia reklamacji na wyroby wadliwe stanowi karta gwarancyjna z oznaczeniem daty i miejsca zakupu lub dowód zakupu wyrobu (w szczególności
    paragon, rachunek, faktura)
  • reklamacje należy zgłaszać poprzez formularz on-line, w miejscu zakupu lub w Autoryzowanym Zakładzie Serwisowym (AZS)

Gwarant ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej złożenia. W razie uwzględniania reklamacji, wyrób zostanie naprawiony lub wymieniony
na nowy w terminie 14 dni od daty, w której reklamacja została uwzględniona. Powyższy termin może zostać przedłużony maksymalnie do 30 dni w przypadku
konieczności zamówienia części zamiennych, o czym Reklamujący zostanie poinformowany.
W przypadku wymiany wyrobu lub jego części na nowy, a także dokonania istotnych napraw, gwarancja na ten wyrób lub część biegnie od nowa. Na pozostałe
części gwarancja zostaje przedłużona o czas, w ciągu którego wskutek wady nie można było korzystać z wyrobu.

Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczpospolitej Polskiej.

Gwarancja udzielana na sprzedawany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady
rzeczy sprzedanej.

Okres pogwarancyjny:

Po upływie okresu gwarancyjnego polecamy korzystanie z usług Autoryzowanych Zakładów Serwisowych (AZS). Naprawy pogwar ancyjne są odpłatne.

Karty Gwarancyjne:

  1. Ceramika (pdf)
  2. Akryl (pdf)
  3. Kabiny (pdf)
  4. Meble (pdf)