Najczęściej zadawane pytania

Gdzie można kupić produkty KOŁO?

Lista firm handlowych, które prowadzą sprzedaż produktów Koło publikowana jest w zakładce Dystrybutorzy na stronie geberit.pl

Gdzie znajdę cennik produktów Koło?

Cennik produktów Koło znajduje się w zakładce Centrum Pobrania, a także przy każdym produkcie w Katalogu Produktów Koło

Gdzie znajdę instrukcje montażu produktów Koło?

Cała dokumentacja dotycząca produktów znajduje w Katalogu Produktów Koło pod kazdym produktem.

Gdzie znajdę pliki 3D produktów Koło?

Pliki 3D do każdego produktu znajdują się w Katalogu Produktów Koło pod każdym konkretnym produktem

Czy w ofercie Koło znajdę produkty dla osób starszych i z niepełnosprawnością?

W kwietniu 2023 roku część produktów ceramicznych marki Koło została przeniesiona do marki Geberit - w tym produkty dla osób straszych i osób z niepełnosprawdnością. Oznacza to, że marka Koło nie oferuje takich produktów ceramicznych jednak można je znalźć w ofercie marki Geberit. Zostały one specjalnie przystosowane do tego by zapewnić bezpieczeństwo i funkcjonalność wnętrza.

W ofercie Koło pozostały nadal produkty marki Lehnen, czyli poręcze, uchwyty ze stali nierdzewnej oraz siedziska.

Są to umywalki i miski ustępowe, które wymiarami i kształtem ułatwiają swobodne korzystanie z urządzeń osobom z niepełnosprawnością, w tym osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.

Seria Selnova Comfort
Lehnen

Czy w ofercie Koło znajdę produkty dla dzieci, przedszkoli?

Od kwietnia 2023 część produktów ceramiczych Koło została przeniesiona pod markę Geberit - w tym produkty dla dzieci. Produktu dla dzieci można znaleźć teraz w serii Geberit Bambini. Można znaleźć w niej niewielkie umywalki oraz małe miski ustępowe z kolorowymi deskami zostały zaprojektowane tak, aby dzieci mogły z nich swobodnie korzystać. Umywalka zamontowana na odpowiednim, dostosowanym do wzrostu dziecka poziomie, umożliwia wygodne, samodzielne umycie rączek.

Seria Geberit Bambini

Czy są dostępne części zamienne i jak można je nabyć?

Zapewniamy dostępność części zamiennych przez 10 lat od wycofania produktu ze sprzedaży.

Zapraszamy na podstronę dotyczącą części zamiennych, aby dowiedzieć się gdzie i jak można je zamówić.

Części zamienne

Jaki jest okres gwarancji na produkty Koło?

Wszelkie informację dotyczące okresu gwarancji na poszczególne produkty marki Koło i Geberit znajdują się w zakładce Warunki Gwarancji

W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?

Reklamację na produkt można złożyć:

Ile będę czekać na rozpatrzenie reklamacji?

Zgodnie z polskim prawem mamy 14 dni na rozpatrzenie każdej reklamacji.

Czy jeśli produkt jest na gwarancji mogę sam dokonać naprawy?

Samodzielna naprawa jest jak najbardziej możliwa, jednak należy liczyć się z tym, o ile nie jest ingerencją w produkt i nie powoduje jego uszkodzenia. W przypadku wątpliwości zachęcamy do wcześniejszego kontaktu z nami telefonicznie lub przez formularz kontaktowy.