Koło nagrodzone Superbrands

Superbrands, Sanitec Koło

Firma Koło zdobyło prestiżowe wyróżnienia Superbrands 2013/2014 oraz Created in Poland Superbrands. Marka KOŁO została jednym z ośmiu laureatów rankingu w podkategorii „wykończenie wnętrz”.

Przyznany marce KOŁO i potwierdzony Certyfikatem tytuł Superbrand świadczy o jej przynależności do elitarnego grona najsilniejszych polskich marek”. Czytamy m.in. w liście gratulacyjnym Moniki Kowalewskiej, Dyrektor Projektu Superbrands Polska, skierowanym do Firmy KOŁO.

Ostatnia edycja konkursu obejmowała dwie kategorie: tradycyjne Superbrands oraz dedykowane jedynie krajowym markom Created in Poland Superbands. Zarówno w pierwszym, jak i drugim przypadku KOŁO zostało uznane za jednego z najsilniejszych producentów rynku artykułów wykończenia wnętrz.

- Te wyjątkowe wyróżnienia świadczą o tym, że nasze działania spotykają się uznaniem odbiorców i użytkowników. Są jednocześnie potwierdzeniem czołowej pozycji firmy, jako dostawcy i eksperta rozwiązań łazienkowych na polskim rynku - mówi Krzysztof Brzeziński, Szef Marketingu Firmy Koło. – Jestem przekonany, że nowości produktowe 2014 wzmocnią naszą pozycję w branży i tym samym w kolejnej edycji Superbrands – dodaje Krzysztof Brzeziński.

Superbrands Ltd. to jedyna na świecie niezależna organizacja promująca idee brandingu poprzez identyfikację i nagradzanie najsilniejszych marek. Zaszczytne tytuły przyznano w Polsce po raz ósmy. Oceniano ponad 2000 marek w 26 kategoriach opierając się na jednych z największych niezależnych badań marketingowych w kraju. We wrześniu 2013 r. przeprowadzono ankietę wśród 15 tysięcy respondentów, których pytano m.in. o znajomość marki i skłonność do jej polecania.

Następnie skrócona lista brandów trafiła do Rady Marek, w której 43 specjalistów m.in. marketingu, brandingu, reklamy oraz public relations oceniło i wybrało liderów poszczególnych podkategorii.Jubileuszowa gala z okazji 10-lecia projektu Superbrands w Polsce, na której uroczyście zostaną wręczone wyróżnienia, odbędzie się w maju 2014 r.